Vi på DataDIA vill tacka alla kunder och samarbetspartners för ett givande 2009 och ser fram emot ett minst lika inspirerande 2010!
I år har vi valt att skänka pengar till Rädda Barnen istället för att ge bort julklappar.
Här väljer du din målgrupp och kompletterar med namn och e-postadresser till de högsta beslutsfattarna
Välj målgrupp online utifrån kön, ålder, region, inkomst med några enkla klick
Läs om våra tjänster gällande SPAR-urval, fastighetsägare, bilägare och barnfamiljer
Läs mer om hur du når företag med viss typ av ERP, CRM, lönesystem mm
Hitta nya kunder utifrån sociodemografiska data, köpkraft, beteenden och attityder.
Adressuppgifter till företag och privatpersoner via API- och webservicelösningar
Vi på DataDIA vill tacka alla kunder och samarbetspartners för ett givande 2009 och ser fram emot ett minst lika inspirerande 2010!
I år har vi valt att skänka pengar till Rädda Barnen istället för att ge bort julklappar.