Jobba hos oss

Vi utökar vår personalstyrka med en
Key Account Manager

Om jobbet

Marknadsinformation i Sverige AB levererar tjänster kring företags- och personinformation.

Vi utför analyser av målgrupper, utvecklar system för urval och organisationsnummersättning och hjälper våra kunder med specifika målgruppsurval inför deras marknadsaktiviteter. Vi växer med cirka 20 % årligen och ställs hela tiden inför nya utmaningar. Våra marknadsledande system används av cirka 2 000 kunder och återförsäljare så som PostNords säljkår.

Bland oss 20 anställda är det en mycket god stämning där vi lämnar stor frihet till individen att ta ansvar för sina arbetsuppgifter. Vi har friskvård och fokus på bra arbetsmiljö där sju timmars arbetsdag är en del. Arbetsplats är i vårt kontor i Sundbyberg och kan kombineras med visst arbete hemifrån enligt gemensam överenskommelse.

 

Vi söker dig som har erfarenhet av liknande tjänster och dokumenterat goda försäljningsresultat. Var med i vårt organiserade team som dagligen löser nyinkomna kundförfrågningar i kombination med vass branschkunskap.

Kvalifikationer vi söker är erfarenhet av B2B-försäljning och kunna sälja komplexa tjänster. Du är säljorienterad med egen drivkraft, har förståelse för relationsorienterad försäljning, är strukturerad och orädd inför egen nykundsbearbetning.

Placering: Sundbyberg i Stockholm.

Sänd din ansökan till försäljningsansvarige Peter Lindhe eller ring 072-454 11 99 för mer information.

Kontakta oss så får du veta mer