Vi på DataDIA vill tacka alla kunder och samarbetspartners för ett givande 2009 och ser fram emot ett minst lika inspirerande 2010!
I år har vi valt att skänka pengar till Rädda Barnen istället för att ge bort julklappar.
Här väljer du din målgrupp och kompletterar med namn och e-postadresser till de högsta beslutsfattarna
Välj målgrupp online utifrån kön, ålder, region, boendeform med några enkla klick
Läs om våra tjänster gällande SPAR-urval, fastighetsägare, bilägare och barnfamiljer
Hitta nya kunder utifrån sociodemografiska data, köpkraft, beteenden och attityder.
Adressuppgifter till företag och privatpersoner via API- och webservicelösningar
Vi på DataDIA vill tacka alla kunder och samarbetspartners för ett givande 2009 och ser fram emot ett minst lika inspirerande 2010!
I år har vi valt att skänka pengar till Rädda Barnen istället för att ge bort julklappar.